Opstartsstævne Randers MED FORÆLDER
Opstartslejr i Randers

Kære alle ungdomsspillere i SIF. I inviteres hermed til Årets opstartslejr!

Som gentagelse af sidste års lejr har vi igen i år valgt at rykke mod Randers på opstartslejr. Vi har valgt at lægge den fra onsdag d. 3. august til lørdag d. 6. august, således I lige kan lande en dag hjemme inden skolen starter for de fleste om mandagen.

På lejren vil vi have 3-4 træningspas om dagen, som kan bestå af badmintontræning, styrketræning, motoriske lege eller anden fysisk træning. Spillerne vil på første dagen blive inddelt i Grand Prix hold, hvor der dystes i alverdens spil, quizzer, lege, underholdning m.m. i løbet af lejren.

Der skal dyrkes morgenyoga for at få den bedst mulige start på dagen. Der vil blive læst godnathistorier (måske gyserhistorier) for dem, der bedst falder i søvn til sådan én lille én. Når lejren er færdiggjort, får man lov til enten at feste igennem i bussen på vej hjem, eller sove den ud.

Nedenstående er al info om opstartslejren:

For hvem:
  • For alle U9- 1. års U17 spillere (med afsæt i sæson 2022/2023) - Dvs. du er født i år 2007-2015
Hvor:
  • Randers Badmintonklub
Hvornår:
  • Onsdag d. 3/8 om morgenen til lørdag d. 6/8 sen eftermiddag
Afgang og hjemkomst:
  • Mødetid kl. 8:30 onsdag d. 3/8 på Exnersvej (bagsiden af SIF). Afgang med bussen senest kl. 9:00 (HUSK madpakke/frokost til busturen, da vi ikke holder ind og køber mad på vejen)
  • Hjemkomst til SIF lørdag d. 6/8 ca. kl. 16:30
OBS: Flere spillere er på SUPERLEJR i Middelfart og jer samler vi op på vejen, så I også kommer med bussen

Skriv mail til Svejsø (michael@skovser.dk), hvis I skal samles op i Middelfart.

Transport og overnatning:
  • Vi kører derover i bus sammen fra SIF. Vi overnatter i hallen, så medbring luftmadras og sovepose.
Forplejning inkl. i prisen:
  • Onsdag: Eftermiddagssnack, aftensmad
  • Torsdag: Morgenmad, frokost, eftermiddagssnack, aftensmad
  • Fredag: Morgenmad, frokost, eftermiddagssnack, aftensmad
  • Lørdag: Morgenmad, frokost inden hjemturen
Mad/snacks til eget behov v. andre måltider/mellemmåltider end ovenstående medbringes selv. Der vil være mulighed for at købe lidt snacks i cafeteriet.

Tilmelding: Tilmelding foregår inde i klubmodul. Sidste tilmeldingsfrist er 30/6, hvor eventet i Klubmodul lukker.

OBS: Event er delt op i 2:

Skal man tilmelde sig som forældre, skal man vælge eventet ”Randers MED FORÆLDER” til 1700 kr. Her tilmelder man således en forælder + en spiller. (Tiltænkt primært U9 forældre)

Skal man kun tilmelde en spiller, så vælg her eventet ”Randers UDEN FORÆLDER” til 1000 kr.

Pris for spillere: 1000 kr. pr. spiller som betales ved tilmelding i klubmodul

Pris er inkl. forplejning, transport, overnatning.

Max 1 forældre pr. spiller kan tilmelde sig. Såfremt bussen er booket helt op med spillere, så skal forældre selv arrangere kørsel derover og en vis del af beløbet på de 700 kr. returneres Vi sender en mail ud til alle deltagere nærmere afgang med program, ”huskeliste” til turen og andet relevant info. Vi glæder os så meget til denne tur, og vi håber, at I har lyst til at starte sæson 2022/2023 med et brag af en klubtur sammen med os.

Mange hilsner USU og Trænerteamet

20.07.2022