Klubmodul henter siden
Juniortræning henteordning i bus mandag
Tilmeldingsfrist er overskredet

Tilmelding til henteordning Skovgaardsskolen
Træningstid 14:15-15:15

Buspladserne skal bookes på ny, så pladsen fra sidste sæson fornyes ikke automatisk.

Der er 8 pladser i bussen og det er efter “først-til-mølle-princippet”. Pladsen bookes i år ved at tilmelde sig i klubmodul. Tilmelding på klubmodul er det eneste der vil tælle som tilmelding. Og det er naturligvis kun til de spillere, som er på henteholdene kl. 14:00, at der kan bookes pladser til. Hvis du er U13 spiller og på hentehold, så overvej også gerne om det er nødvendigt med busordningen – eller om barnet selv kan komme til hallen. Så det skaber pladser til dem der har mest behov.

Der kan kun bookes på spillerens brugerprofil. Alle børn har hver deres brugerprofil i klubmodul. Og man kan naturligvis kun bruge den 1 gang. (så der kan ikke bookes på vegne af andre)

Du skal være hurtig. Det er lige for alle. Ingen har fået tildelt pladser på forhånd.

*Badminton forbeholder sig ret til fordele pladserne skulle der blive dobbeltbookninger.

Tilmeldte
0 /8
Tilmeldingsfrist
07.09.2023