Klubmodul henter siden
Ligafinale i Frederiksberg Hallerne
Tilmeldingsfrist er overskredet

Hej alle fantastiske Unge Siffere og forældre

Som I fleste ved, har vores ligahold smadret Vendsyssel i semifinalen og skal nu spille den store finale i Frederiksberg Hallerne d.7 maj kl.17.00. Vi har i SIF fået en stor håndfuld gratis billetter, vi gerne vil give til vores unge spillere og de forældre der vil hjælpe på dagen.

1) ARRANGEMENTET FOR UNGDOM PÅ DAGEN

Vi har lavet følgende arrangement  for ungdomsspillerne på finaledagen tirsdag d. 7. maj:

• Kl. 14.00 Vi mødes i SIF, Vi følges op til S-toget og tager toget ind til Ålholm st. via Hellerup
  • Kl. 14.45-16.15 er vi i VBC hallen til hygge og pølser, og øvning af slagord og trommer
  • Kl. 16.15  går vi i samlet flok mod Frederiksberghallerne
  • Kl. 16.30 Dørene åbnes
  • Kl. 17.00 Kampstart – og højt humør
  • Kl. ???? – Kampen er slut , og I skal selv sørge for hjemtransport – forhåbentlig er mange forældre kommet der ud til kampstart.

Vi har fået TV-siden i Frederiksberghallen, så vi skal virkelig vise alle, hvor fantastisk en klub Skovshoved er – vi tager trommer, blå parykker (klubben har købt)  og vores blå klubtrøjer på, og skal skabe en stemning  på vores tribune, der sikre den bedste opbakning til vores liga hold. Det bliver en super festlig aften.

De forældre der har lyst og mulighed, må meget gerne tage med derud allerede kl. 14.00, så vi er flere voksne til at være der for alle børnene. Tager du med som forældre allerede kl. 14, er der selvfølgelig også gratis billetter til dig

Hvad skal du gøre?

• Du skal skrive direkte til mig på SMS (Trine: 20670869) eller svar på mailen her, og reserverer en billet til dig og de forældre der tager med derud
  • I skal skrive i samme besked ved bestilling af billet, om I skal med fra SIF kl. 14. (Man skal sørge for en togbillet selv)
  • Billetterne bliver udleveret til dig/jer på dagen.
  • Hvis du/I reserverer en billet, men IKKE møder op, vil du/I blive opkrævet den fulde billetpris. (som er 125 kr.)
  • Deadline for reservation af billetter – 23. april

2) BILLET TIL FORÆLDRE DER ER MEDLEMMER I SIF, SOM KOMMER KL. 17 TIL KAMPSTART

• Der bliver tilbudt en gratis billet til alle badmintonmedlemmer. Denne skal ”bestilles” på klubmodul.
  • Hvis billetten er købt til den pris og ikke afhentes vil der blive afkrævet differencen op til den fulde billetpris (150 kr). SE NEDERST
  • Deadline for reservation af billetter – 23. april

3) BILLET HVIS DU IKKE ER MEDLEMMER I SIF

• Hvis far/mor/søskende eller en ven har lyst til at tage ud og se kampen, men ikke er medlem i SIF så skal denne købes på klubmodul. Billetten koster 50 kr. SE NEDERST
  • Deadline for køb billetter – 23. april

Vi skal fylde Frederiksberg hallen med kæmpe fest. Vi glæder os til festen sammen med dig.

Og endnu en gang har vi brug for en masse U17 spillere. Vi håber meget på, at I kan føre an med kampråb og få alle vores SIF tilhængere op at stå. Vi har brug for jer, at følges med alle de yngre spillere også, da vi skal med S-toget og gå lidt fra S-tog til hal og imellem VBC-hallen og Frederiksberg hallen.

Det er vigtigt at I bestiller billet hurtigst muligt, så vi alternativt kan disponere til anden side.

VAMOS SIF

Trine Andersson

USU

Li-Ning