De faste kontingentrutiner

Sæsonen starter den 1. august og slutter 30. april, og du betaler dit kontingent således:

1. Du opretter dig i Klubmodul

2. Du betaler dit grundkontingent

3. Du betaler for din faste bane eller det træningshold, du er tilmeldt
4. Du kan også vælge kun at booke en timebane

1. Du opretter dig i Klubmodul

Mange af jer har oprettet jer i Klubmodul, dvs. oplyst navn, adresse, mobil, mail, brugernavn og password. Men - mangler du at oprette dig, skal du oppe til højre klikke på Opret profil og indlæse dine stamdata.

2. Du betaler dit grundkontingent

Du klikker denne gang oppe foroven på Kontingent og herefter på Betal her. Nu klikker på rette kontingent og accepterer Klubbens betingelser. Nu dukker en beskrivelse op med fremtidige betalingsvilkår, som du accepterer. Tilbage er at vælge rette betalingskort og gennemføre betalingen. Umiddelbart efter modtager du en mail og en sms med din kvittering.

3. Du betaler for din faste bane (kun seniorer)

Du vælger din faste bane for hele sæsonen ved at vælge Book en sæsonbane oppe foroven. Herinde vælger du rette ugedag og når på den måde frem til en grafisk oversigt over ugedagens sæsonbaner. Du finder din ønskede bane og klikker på enten single eller doubleprisen (afhængigt af hvor mange I er på banen). Nu mangler du bare at oplyse navnene på dine medspillere. Dem finder du på rullelisten, hvis de har oprettet sig i Klubmodul. Ellers er der muligt at skrive navnene på medspillerne, deres mailadresse og fødselsdato. Hvis du ikke kender fødselsdatoen, anvender du en tilnærmet dato. Du accepterer klubbens betingelser og betaler med dit betalingskort.

4. Book en bane for en enkelt time

Du vælger din ønskede bane ved at vælge Book en timebane oppe foroven, det koster 175 kr. for banen uanset antal spillere. Bemærk at du ikke behøver at være medlem af SIF for at booke en timebane, men du skal dog oprette din profil.

Er du juniorspiller

Som juniorspiller skal du - udover dit grundkontingent junior - betale et tillæg for den juniortræning, du efter aftale med trænerteamet er tilmeldt. Det gør du via Juniortræning ude til venstre. For de yngste 4-8 år er der mulighed for at dyrke MINITON.

SIF-Badminton

Den 13. maj 2016